Megjelentek a 2013. évi LEADER pályázati körhöz kapcsolódó LEADER Intézkedési Tervek a 45/2013. (V. 29.) IH Közleményben. A közlemény az alábbi linken érhető el: http://www.kormany.hu/hu/dok?source=5&type=401#!DocumentBrowse
Az Intézkedéseket, valamint a kapcsolódó dokumentumok letölthetőek a honlapunk LEADER 2013 menüpontja alatt.
2013.05.30-tól lehet benyújtani munkaszervezeti irodánkhoz a projekt adatlapokat, valamint az ahhoz csatolandó dokumentumokat.
A kérelmek ügyfélkapus beadása 2013. június 17-étől, a HBB támogató nyilatkozat birtokában lehetséges.
A Helyi Bíráló Bizottság zártkörű üléseinek ütemterve:
2013.06.14., péntek 10:00 (Körmend, Rákóczi F. u. 38. - HACS munkaszervezeti iroda)
Benyújtási határidő: 2013.06.11. 16:00
2013.06.27., csütörtök 10:00 (Körmend, Rákóczi F. u. 38. - HACS munkaszervezeti iroda)
Benyújtási határidő: 2013.06.24. 16:00
2013. 07.25., csütörtök 10:00 (Körmend, Rákóczi F. u. 38. - HACS munkaszervezeti iroda) Benyújtási határidő: 2013.07.22. 16:00
A benyújtott adatlapok elbírálása forráskimerülésig tart, amelynek tényét az Irányító Hatóság teszi közzé.
A projekt adatlapot 2 példányban személyesen átadás-átvételi formanyomtatvány aláírásával, vagy postai úton, könyvelt postai küldeményként (ajánlott vagy tértivevényes küldemény) lehet benyújtani munkaszervezetünkhöz. Postai benyújtás esetén a kézbesítés időpontja tekintendő a beérkezés időpontjának.
A projekt adatlaphoz csatolandó dokumentumok köre a LEADER Intézkedési Tervben került feltüntetésre. A pályázati eljárás második fordulóját jelentő elektronikus kérelembenyújtás során a feltöltendő kötelező mellékletek listája a 35/2013. (V.22.) VM rendeletben található. Felhívjuk a figyelmet a csatolandó dokumentumok szigorú tartalmi és formai előírásaira, amelyeket szintén a rendelet részletez!!!
Az egyes ülésekre kizárólag az előírásoknak megfelelő tartalommal és formai elemekkel előkészített projekt adatlapok kerülnek beterjesztésre.
A munkaszervezethez benyújtott projekt adatlapok egy alkalommal hiánypótolhatóak. A hiánypótlás szükségességére a munkaszervezet a projekt adatlap beérkezését követő 3 munkanapon belül, elektronikus úton hívja fel a pályázók figyelmét. Javasoljuk, hogy a projekt adatlap 1.2. "Ügyfél által választott értesítési mód" elnevezésű pontja alatt, az elektronikus értesítési módot szíveskedjenek választani! A hibák, hiányosságok javítására a felszólítás megküldését (postai küldemény esetén a kézhezvételt, e-mail esetén a kiküldést) követően 5 munkanap áll rendelkezésre. Az egyes ülések benyújtási határideje előtt benyújtott, szükség esetén megfelelően hiánypótolt pályázatok vehetőek figyelembe a soron következő ülésen.
A Bizottság által kiállított támogató vagy elutasító határozatok megküldése az ülést követő munkanapon történik.
További információkért, kérjük, forduljon munkaszervezetünkhöz.